daydreamsaway

2011-08-14
19:30:13

:)
Äntligen är det bestämd hur rummet ska målas! :D
Ska ha en fondvägg som ska va i färgen champagne och resten av väggarna ska va i kakao!
på fondväggen ska det även stå ett citat.
har några och välja mellan så vet inte riktigt vilket jag ska välja men ni får gärna rösta :)
here they are...
jag är inte där mina skor står, utan där mina drömmar är
glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya (från andra avenyn)
vänskap är som kärlek utan vingar
good friends are like stars, you don´t always see them, but you know they´re there
dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag
fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv
lev i nuet
bättre att ha älskat o förlorat än aldrig ha älskat
life is like a box of chocolate (forrest gump)
life is not about waiting for the storm to pass, it´s about dancing inte the rain, life is what you make it
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: