daydreamsaway

2011-08-22
02:02:01

fucking scary o.O
kommer typ inte våga gå till sängen igen...
för precis när jag hade lagt mig ner och stängt ögonen så känner jag att nån går på täcket från fötterna och upp mot benen. kändes precis som när en katt går på sängen.
såklart så tänkte jag att det bara var inbillning men...
några sekunder senare känner jag att nått låg vid magen och att det är nån som andas. täcket rörde sig lixom upp och ner.
Men jag visste ju helt säkert att katterna inte va i rummet inatt, så det första jag kom o tänka på va Wilma och hon blev ju överkörd för kanske två år sen.
så jag fick ju typ panik och sprang till soffan som typ är en meter ifrån sängen visserligen, satt på datorn och börja chatta med linus för att lugna ner mig.
men började sakna Wilma så sjukt mycke att jag satt och störtgrina iaf 20minuter.
och kanske även borde säga att jag aldrig har trott på övernaturligt förut.
är fortfarande livrädd, 40minuter senare eller nått :S
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: