daydreamsaway

2011-08-10
19:06:03

i love you more than you will ever know- never shout never
jaoo, så äre... ;)
måndag: Träffade lollo, båda va uuuber trötta så vi pratade typ bara. men de va trevligt <3
Tisdag: Va med isabelle, har typ inte träffat henne såhär på flera år. så de va jätteroligt! vi såg typ på film och bakade chokladbollar, hoppade även lite på studdsmattan ^^
onsdag (idag): som vanligt så kom jag inte upp förrän mamma väckte mig 11:30 ^^ men senare så ko agnes förbi, så vi bakade sockerkaka, yummi ;) och vi såg på "våran film" john tucker must die. och anledningen till att jag säger våran film är för att det var ett tag som vi såg på den varje gång vi sov över ;P
men de va ett tag sen jag träffade henne oxå så de va mysigt ^^
oj, shit, va mycke "så de va roligt" ja skriver :o
men aja, snart drar jag iväg med agnes och lollo till det som skulle varit utomhusbio, men det regnar ju så...folkets hus får de bli. är änglagård som visas :) aldrig sett den förut...spännande...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: