daydreamsaway

2011-08-07
23:20:43

svårt att inte älska..<3
du är bäst. du är så snäll, goo, glad och helt enkelt perfekt. Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
jag tror aldrig vi har haft våra nedgångar, endast upp.
Även när jag mår som sämst så ger du mig alltid ett léende på läpparna.
Vi träffade varandra första gången i sexårs och vi har alltid gått i samma klass. Men de va först i femman vi fick kontakt. Jag kommer ihåg första gången jag följde med dig hem, jag va så otroligt rädd. Och din brorsa va ju värst. fråga mig inte varför, men ja va livrädd för honom ^^
jag har för mig att anledningen till varför de va vi som va den dagen va för att du frågade typ alla i klassen om dom kunde va, men de visade sig att jag typ va den ända som kunde ^^. inte riktigt säker.
iaf så jag älskar dig gumman.
vi har fler minnen än vad som går att räkna till.
t.ex när vi va på leklandet med agnes och malin, eller när vi va på bio och såg på..enchanted? ;)
eller näst senast då vi träffades då du kom och överaskade mig. vart överlycklig då.
vi har många bra minnen, när vi helt random kom fram till att vi skulle dra till stan och bara fika.
eller typ nån gång på mellanstadiet då vi satt i bussen med typ resten av alla från samma årskurs, då vi satt och sjöng som galningar på "someone´s watching over me".
du är mitt allt.
hoppar du så hoppar jag
det är omöjligt att välja ett favoritminne med dig. alla är lika fantastiska.
Jag vet att vi på vissa sätt är varandras motsatser men på andra sätt så skulle vi lika gärna kunna va tvillingar. ♥
och jag vill att du ska veta, vad som än händer så finns jag för dig, dygnet runt, i ur och skur<3
och även om jag kanske flyttar till Arvika nästa år så hoppas jag att vi håller kontakten. Vill aldrig förlora dig hjärtat! <3
du är bäst. du är så snäll, goo, glad och helt enkelt perfekt. Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
jag tror aldrig vi har haft våra nedgångar, endast upp.
Även när jag mår som sämst så ger du mig alltid ett léende på läpparna. och du accepterar mig för den jag är.

Vi träffade varandra första gången i sexårs och vi har alltid gått i samma klass. Men de va först i femman vi fick kontakt. Jag kommer ihåg första gången jag följde med dig hem, jag va så otroligt rädd. Och din brorsa va ju värst. fråga mig inte varför, men ja va livrädd för honom ^^
jag har för mig att anledningen till varför de va vi som va den dagen va för att du frågade typ alla i klassen om dom kunde va, men de visade sig att jag typ va den ända som kunde ^^. inte riktigt säker.

iaf så jag älskar dig gumman.
vi har fler minnen än vad som går att räkna till.
t.ex när vi va på leklandet med agnes och malin, eller när vi va på bio och såg på..enchanted? ;)
eller näst senast då vi träffades då du kom och överaskade mig. vart överlycklig då.
vi har många bra minnen, när vi helt random kom fram till att vi skulle dra till stan och bara fika.
eller typ nån gång på mellanstadiet då vi satt i bussen med typ resten av alla från samma årskurs, då vi satt och sjöng som galningar på "someone´s watching over me".

du är mitt allt.
hoppar du så hoppar jag
det är omöjligt att välja ett favoritminne med dig. alla är lika fantastiska.
Jag vet att vi på vissa sätt är varandras motsatser men på andra sätt så skulle vi lika gärna kunna va tvillingar. ♥
och jag vill att du ska veta, vad som än händer så finns jag för dig, dygnet runt, i ur och skur<3
och även om jag kanske flyttar till Arvika nästa år så hoppas jag att vi håller kontakten. Vill aldrig förlora dig hjärtat! <3




Kommentarer:
#1: lollo <3

aaaw, älskar dej mer gmn ! friends4ever ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

-vad var den sista bilden för nått? när togs den? :)-

2011-08-08 @ 13:04:56
#2: alex

gmn, går inte att älska mer än va ja älskar dig! <33333

och den sista bilden tog du själv i mitt rum ;)

2011-08-08 @ 18:25:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: