daydreamsaway

2011-08-14
01:18:04

smells like teen spirit
Vaknade av bråk, awesome.....
eller inte -.-
Sen hängde jag med päronen på bakluckeloppis där jag först trodde att det bara skulle finnas massa skitsaker. Men hittade ett par knappt använda inlines som jag fick för 40kr (y). dock så är jag tvungen att använda hjälm :/
dagen har mest spenderats genom att bara va allmänt social med pappa och att höra mamma klaga hela tiden...på mig...men sånt e livet..
på kvällen träffade jag min älskade lollo. Först tänkte vi dra till mörmogård, men såklart...stängt på lördagar. Sen så kom lollo på den brilljanta idéen att åka och bowla, men nee...
bio, jaaaa! men neee, hinner inte i tid till den vi tänkte se och vi glömde pengarna hemma. Vi drog ist till lollos uuubersöta moster och sitter och pratar en stund, så jäkla roligt!
Sen påväg tillbaka till lollos moppe, som stog vid sf...så tog vi massvis med bilder..kanske inte så många bra men det är en helt annan femma. roligt hade vi iaf...huvudsaken det! :P
Har inte lagt in bilderna på dattan än så...kanske lägger upp lite imorrn, vi väll se...
men nu äre pömsa sängen dax ;)
natti natti
pyss o kjaaam på ej ;)<333
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: