daydreamsaway

2011-08-05
17:33:29

this will be our year- OK go
nu har man ju dock vart lite dålig på att uppdatera men har haft ganska fullt upp
tisdag: Gjorde egentligen inte så mycke då men spelade lite piano, lärde mig hallelujah- rufus va han nu heter ^^ på kvällen kom lollo förbi och överaskade mig, vi hade inte setts på nästan två veckor o.O så vi pratade lite och åkte lite moppe ;P
onsdag: va med lollo. vi åkte till hennes urgulliga gammelmormor Elsa, där vi fick pannkakor med sylt, glass och vaniljvisp. yummi! (stavning?)
efter de så åkte vi till café august båtbrygga, där lollos mamma Anna skulle komma och hämta oss med deras båt. Jättetrevligt!
tog massvis med bilder, inte nån seriös men who cares lixom
snyggisar!
Torsdag iaf: Lollo sov över hos mig, vi såg på dear john och tjockade oss ordenligt ;)
mysigt värre måste ja ju säga.
Lite senare kom syrran hit så umgicks jag lite med henne, oxå trevligt. lärde henne pyttelite på pianot och sen så satt vi typ bara och pratade lite. 
Men nu har jag nog sagt mitt, pusshej ;*♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: