daydreamsaway

2011-08-21
23:20:01

The man who sold the world
Blir ett ganska ovärt inlägg idag, hade egentligen tänkt att lägga upp bilder på rummet men det visa sig att kameran ligger i väskan som ligger i bilen och jag orkar verkligen inte gå och hämta det nu, är alldeles för trött ^^.
så därför blire lite bilder från tillfällen då jag har sagt att jag skulle lägga upp de dagen efter eller nått....

dom här bilderna va från bion som egentligen skulle varit utomhus men aa...
vi fick iaf testa en ny teknologi när de gäller 3D. så vi fick se 4 olika trailers, ascoolt!
känner mig lite seg, har ju inte ens lagt ut nån bild på vårt fina piano förrän nu.
men det här är där det stog innan vi fick det, och det är mycke finare i verkligheten :)
molly tösen verkar oxå tycka att det är roligt med pianot
miiiiin sötnos! <3
Kommer inte på nått mer jag har glömt att ladda upp just nu men det är säkert ganska mycke mer ^^
pözz och kjaaam på er <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: