daydreamsaway

2011-08-28
00:47:39

Grymt sa grisen ;)
yes då var man hemma från klassresan, kom hem 00:30 typ så va lite för trött att lägga och bilder och grejjs men i det stora hela så har det vart en awesome tid på Gotland. Första dagen gjorde vi inte så mycke mer än gjorde oss hemmastadda i stugorna. Fick va i samma stuga som Sara B, Martina S, Elin F, Karin K och Alicia T (y´
badade lite i havet oxå som låg ca 150-200m ifrån där vi bodde :P
Andra dagen så cyklade vi till nån grotta, typ lummalunnagrottan eller nått (?) ^^ va ganska coolt att se men lite drygt att cykla 1,5 mil för de ;)
tredje dagen så cyklade vi 2,5 mil till nån robinsson grejj som va riktigt roligt! men kanske inte värt dom där fem milen som det slutade med ;) på kvällen så passade ja på att va osocial och läste lite ;D
och sista dagen så hände inte så mycke, jag, shona och beccas farsa anders va på ett museum och kollade på gamla ruiner av kyrkor typ, skithäftigt! rätt så intressant oxå. Kul att gå me anders för han kunde så mycke om allt det där :P
efter tog vi en liten paus på en glassbar med 140 olika smaker att välja mellan, myspys ♥
I bussen påväg till färjan :)
Bjuder på bilden! jag till vänster, linnea och sedan lilla sötnosen Becca! <3
väntan på Färjan påväg till gotland
Här va de vi badade :)
Stugan vi bodde i (y´
Här sitter vi och köt lite sanning eller konka (snälla versionen) ;)
Goa männskor på denna bilden!♥
just because she is soooo cute! <3
In da Cave ;)
en av ruinerna, tror att den nästan va tusen år gammal. tycker att det va så jävla snyggt, och jävligt snyggt konstruerat :)
från glassbaren, valde nån som jag bara tyckte såg roligt ut och regnbågsglass, otroligt gott må ja säga!
och här ser ni hur kul jag och min älskling kan ha de ;)
påväg hem iaf..
To be continued...;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: