daydreamsaway

2011-12-09
18:23:43

allting kommer bli bra tillslut...
nu blir att klaga. igen.
Jag förstår mig verkligen inte på dagens samhälle ! ska man få skäll och bli kallad dum o allt möjligt bara för att man vill vara sig själv?
jag tycker verkligen inte det ! och helt plötsligt har "morsan" fått för sig att jag inte har några vänner pågrund av att jag har mina åsikter och pågrund att jag har den klädsmaken jag har..
är man inte helt totalt blåst om man tror nått sånt?
jag förstår mig verkligen inte på henne! jag vet att man inte säger såhär, men IDIOT!!
Hon kan bara inte acceptera mig för den jag är även om hon faktiskt vet att det jag står för är att alltid va sig själv, spelar ingen roll vad andra tycker du ska fortfarande ha dig själv!
för varje dag så sjunker mitt självförtroende som jag fick hjälp med o bygga upp under det här håret.
under hela jävla högstadiet har jag vart rädd för att visa vem jag är, jag har vart den tysta personen i hörnet som ingen märker, och ja gillar verkligen inte den personen, jag vill vara den jag är nu, den som vågar prata med alla, säga vad jag tycker och få ha min stil.
det är det enda jag begär av mitt liv, inget annat! hur svårt kan det va att gå med på?
Men jag antar att hon håller på såhär bara för att hon själv har så dåligt självförtroende.. de e va jag hoppas iaf, annars har hon en eller två skruvar lösa!
Kommentar:
#1: Amanda

Men gumman då:/

Finns om du vill prata lite<33

2011-12-09 @ 19:12:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: