daydreamsaway

2011-12-27
16:44:55

Amerikanska bilar och rockmusik <3
haha, vaknade, ställde mig på vågen och såg att jag har gått ner fem kilo genom att äta, vila, äta, vila...
fattade inte hur det gick till..men så kom jag fram till att jag kanske har gått ner för att jag slappat så mycket så jag har mist några muskler ;)
hoppas jag verkligen inte.
men snart så drar jag iaf på spinning/medel, får se ifall jag överlever eller inte ^^
är svintrött men ska bli gött o få röra sig lite !
och på söndag så får jag börja på gymmet, blir en stor liten flicka då ! :P
Har gjort upp med fem styckna som jag ska gå med då ! så snart har jag en sån där riktigt platt o fin mage som alla kändisar har ! haha !
Men ska vi kanske ta några nyårslöften nu då? JAA!
1. inte äta något godis eller dricka något sött om det inte är fest
2. träna 3-4 ggr/veckan
3. anstränga mig mer i skolan
får se ifall de kommer upp mer nån annan dag ;)
pussss ! <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: