daydreamsaway

2011-12-25
23:48:17

somebody cries in the middle of the night..
jävla kul att man får skit för att man försöker lappa ihop släkten igen -.- menar lixom, förlåt då ! -.-
jag gillar mina kusiner, dom är jättegulliga, även om jag förut bara har träffat dom på högtider o så, så har jag alltid gillat att träffat dom.
Men sen hände en grejj och nu träffades vi inte ens på jul, inte alls samma sak!
min faster ringde upp mig och rent utav skällde ut mig...
i vanliga fall brukar man väll bli glad över att man vill fixa släkten, eller?
Nej jag kommer sakna dom otroligt mycke ♥
känner verkligen att jag längtar till det nya året så man bara får börja om. 2011 har vart ett skitår !!
nästan ingenting har gått rätt! :/ saknar verkligen tiden då ens största problem var ett litet skrapsår på knät
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: