daydreamsaway

2011-07-18
20:42:44

-.- turns :)
Blev medtvingad till skokanonen för att hitta ett par bra skor idag och sedan även till bergvik, och om det är nått jag verkligen avskyr så är det kläaffärer...och ännu värre skoaffärer. Så jäkla drygt! -.-
Men jag hitta iaf ett par coola converse, två linnen av samma modell, ett blått/turkost och ett svart, en långärmad typ rosa och svart och även ett enkelt svart linne.
Inser själv att bilderna är helt värdelösa, men aja. kläderna ser mycke bättre ut i verkligenheten.
Och kom ihåg, är det nått ni vill att jag ska ta upp här på bloggen är det bara att ni säger till ;)<33
Skulle kanske va bra ifall man tar upp nått viktigt här ist för att jag tjatar om vad jag har gjort varje dag ^^
Kommentarer:
#1: Anonym

Jag vill gärna läsa om vad du har gjort :-)

2011-07-26 @ 23:42:34
#2: jessica syster

2011-07-26 @ 23:44:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: