daydreamsaway

2011-07-22
00:38:53

Dear bobbie- yellowcard
Känner mig så duuuktig
Har cyklat fyra mil idag och även simmat en del
på kvällen fick jag världens lust att röra mig och kunde inte sitta stilla så jag gjorde bl.a 300 sittups med lite korta pauser såklart och sprang runt stora kvarteret. Men för att kunna springa så va ja tvungen att smyga ut genom altandörren ^^ Kändes jävligt gött med tanke på att jag typ bara har tagit de lugnt hela lovet, läst, suttit vid pianot, kompisar och badat ;)
imorrn bär de av till dansgympan och efteråt tror jag att vi typ ska ha grannfest. trevligt värre de ;)
bara för att jag mår så bra så kan vi lägga upp en helt onödig bild oxå, men aja ^^
pözz på er allihopa<33
BTW: har kommit fram till att rubriken på varje inlägg jag skriver ska vara ett namn på en låt som jag tycker är jäkligt bra ^^ så att då får ni massvis med låttips samtidigt som jag skriver om nånting här ^_^
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: