daydreamsaway

2011-07-25
02:23:20

hanging by a moment- lifehouse
Även fast den här dagen började helt uruselt så slutade den rätt bra. Med tanke på att det tog slut mellan mig och jesper så har jag fått rätt mycke och tänka på. och även jag inser nu att även om jag älskar jesper sjukt mycke så va de nog de bästa och hans mamma skrev ett mejl till mig på fb, kändes mycke bättre efter att jag hade läst de, och sen så hjälpte ju pianot och disney channel ganska mycke mä ^^ inte helt fel att syrran kom hem med pizza heller.
Har världens bästa syster asså<33
här e de jespers mamma skrev iaf...
Hej Alex!
Jag vill bara skriva till dej och säga att du är en söt, gullig och fin tjej med ett gott hjärta.....vi tyckte det var kul när du var här och hälsade på......fortsätt att vara den goa tjej som du är.......kram Sandra (jespers mamma)
kan säkert allt utantill nu, har läst de så många ggr. och tack sandra, betyder mycke<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: