daydreamsaway

2011-07-23
01:36:05

moonshine- hardcore superstar
Dagen: sov till 13:30 ^^ vart såklart lite pianospelande då och även gitarr! ;D konstigt nog så fick jag även lust att plugga no, så de gjorde jag en stund..
kvällen: mycket mer meningsfull, hade knyt med grannarna, och emma va så länge sen jag träffade fast vi bor så nära varandra, så de va riktigt roligt.
jag och emma hade vart inne en stund och pratat lite, men så kommer vi ut...då sitter dom vuxna och pratar om vad en raggare är för nått. va nog bland den roligaste diskussionen jag någonsin har hört. Och nästan alla va ju halft som haft fulla oxå ^^ ÄLSKART!!
snodde deras studsmatta lite oxå med tanke på att vi inte har nån, så jag fick träna på min rondat och hjulning i luften ;D
Blev massor med snack om minnen och så. jag menar, jag och emma har känt varandra sen hon va 3 och ja va 4, första dagen dom bodde här så snackade vi ju.
Emma är verkligen en helt fantastisk person, även om vi inte snackar så ofta så vet jag att jag alltid kommer att ha henne. en sån sööt och gullig tjej asså<33
och påtal om ingenting, ni verkar ju inte gilla att kommentera inläggen så ist för att göra det och komma med förslag på vad jag ska skriva om här så får ni skriva ett mejl ;)
[email protected]
skriv gärna vem det är ifrån oxå <33
pussisar på alla er sötisar därute <33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: