daydreamsaway

2011-07-26
00:13:45

Nu kan du få mig så lätt- håkan hellström
tjollahopp tjollaha här kommer jag!
min dag spenderades mestadels i sängen som jag klev ur klockan 14:30 nånting, då ja hittade en fräsch studsmatta på blocket för 400 kr, typ 4 m i diameter. så mamma ringde på den och nu står den på baksidan :D
Sen så kom våran fyraåriga gullunge till granne och hennes mamma så jag busade lite med henne, jättegoo. och nu äre även bestämt att jag kommer få va barnvakt åt ebba som hon nu heter ibland :) trevligt trevligt :P
måste även passa på att tacka jesper (mitt ex) för att han har hjälpt mig med så sjukt mycke. Jag vet dock inte ifall han vet om de själv, men ett stort tack till dig iaf :)
Imorrn drar jag iaf te skara sommarland med underbara linnea torgals :D
blir mycke stojj och skojj imorrn ;D
vi får se ifall jag uppdaterar imorrn om de eller i övermorgon, lovar inget...
har inget mer att säga nu, men kom ihåg..säg till ifall de e nått viktigt jag ska ta upp här eller om de e nån dikt eller text ni har skrivit som ni vill visa för alla :)
maila isf. [email protected]
skriv vem de e ifrån oxå
pözz på er<333
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: