daydreamsaway

2011-07-24
00:36:34

sant så sant
En kille med användarnamnet "andraklass" på bdb hade skrivit en sån sann text om det som har hänt i norge. så jag frågade ifall jag fick lägga upp det här, och de fick ja...den här killen är helt grym på flera sätt. Han har väldigt bra åsikter om allt, och han vågar va sig själv, och de gillar vi hur starkt som hellst, ni kan ju kolla på hans bdb. andraklass som sagt va :)
men här kommer iaf texten :)
Idag och kommande dagar går min tankar till mina kamrater som dött i Norge.

Men vi måste komma ihåg att det som hänt, det beror inte på att killen som sköt är psykopat eller något annat.
Detta beror på en växande rasism i världen.
det beror på att vi låter rasister, nazister och nationalister gå fritt på våra gator utan att våga möta dom.

Detta kunde lika gärna ha hänt i Sverige och då hade gärningsmannen varit Sverigedemokrat.
Och eftersom vi antagligen kommer fortsätta gulla med nationalister så är väl nästa ställe det händer på just i detta landet.
Kommentar:
#1: Andraklass

Gillar din blogg =)

och tack!

2011-07-24 @ 01:03:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: