daydreamsaway

2011-07-14
20:58:22

What a lovely coulor...
Nejmen, kom bara och tänka på en "film" vi såg på bilden om akvarell för ett tag sen ^^
Det har vart en helt fantastisk dag idag, fick träffa Lina Wiik Fredin och Sabina Pettersson :D
Vi körde piip-leken ibörjan bara för att vi är så mogna, men tillslut så kom vi på att vi kunde köra need for speed, skitroligt! Sen drog vi till mörudden och bada med midas..tror jag han hette. Iaf så va de Linas hund, sååå söööt :P
och sen så har jag blivit beroende av ett särskilt citat, verkligen älskart! "if barbie is so popular, why do you have to buy all of her friends" ^^
btw lixom, om ni har tråkigt så får ni gärna höra av er till mig, har nästan inget planerat under sommarn ;)
och nu äre även typ bestämt att jag ska få göra om i rummet till hösten ;D tror nog iaf att väggarna ska bli mörkgråa, så mörka som jag får ha, och sen så ska jag antingen ha typ turkost i rummet eller massvis med olika färgklickar av typ grön, blå och röd.
ojj, vilket ovärt inlägg de här blev, men aja, hoppas det inte tog upp allt för mycke av eran fritid ;)
puss o kram på er <333
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: