daydreamsaway

2011-11-20
21:57:16

ex´s and oh´s
Tjenamoss !
igår sov lollo här, och ja vi sov faktiskt, i tolv timmar ^^
men sen drog hon hemmåt och jag hade en jävligt skön slappdag, enda problemet var huvudvärken men..
har förövrigt spelat Atreyu hela dan ! kind of awesome !
och sen har jag typ beundrat mitt hår ;) nejdå, men älskart verkligen xd
och imorrn börjar prao:n, ska då va hos Mona på lågstadiet, tror att hon har hand om ettorna, så ska bli riktigt roligt! :P
och sen så äre helt sjukt va man kan längta till gymnasiet ! få nya vänner och bara få hålla på med musik hela dan ifall man kommer in på linjen man vill :P
känner att resten av tiden av nian kommer gå så jäkla segt nu ^^
men man får väll hålla fast vid det man har sålänge man har det :)
hade dåligt ljus i rummet så fick inga bra bilder men så kan de gå ;)
ha de så bra mina små godisar <33
http://www.ageofking.tk/
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: