daydreamsaway

2011-11-06
21:32:11

high school never ends
You´ll just have to remember the things you dont wanna forget
and forget the things you dont wanna remember
dagen spenderades ju i Degerfors, har väll kanske vart med om roligare saker..
men fick iaf höra lite med om Samuel som jag ska få träffa i december (nån kille morsan och Elisabeth typ fixat till mig)
han verkar rätt trevlig :)
men dagen avslutades iaf med trevlig magont! den har vart väldigt saknad!
och sen känner jag att jag verkligen inte orkar med skolan igen! blir så jävla stressad av det, och det gör ju i sin tur att man mår extra physiskt dåligt! wohooo!!!!!!!!!
nej, usch kommer få damp på skolan och bränna upp den eller nått känns det som -.-
aja, pözzisar på alla godingar <33
typ rätt gammal bild tagen med mobil
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: