daydreamsaway

2011-11-16
20:47:30

I was made for loving you
sådär ja, börjar inlägget med lite alexandra humor ;P
då har man ju vart hemma i två dar och drygat sönder, så fick typ damp nu så satt mig och målade naglarna på ena handen, kanske inte det snyggaste men fördröjde tiden iaf :)
'
och är det inte helt underbart o se sånt här den här tiden på året? :D
och en liten avslutningsbild efter det totalt värda inlägget! 
btw: ska sjunga på ungdomsmässan i kyrkan på söndag! blir att sjunga beutiful day- U2 och är på väg- björn skifs.
är asglad att jag inte behövde sjunga nån psalm! men nu är bara problemet att jag måste kompa låtarna själv på gitarr, och beutiful day fattar jag inte riktigt hur jag ska hinna lära mig :S men det löser sig väll? det gör det väll alltid? :P
hare bra iaf, puss o kram <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: