daydreamsaway

2011-11-22
19:52:01

skin and bones
Har vart på lågstadiet idag, och har verkligen blivit förälskad i nästan alla ungar som går i klassen som jag är i, så sjukt söta <3 alla vill att man ska sitta vid dom vid maten och samlingarna och mellanmålet och grejjs !
sen så tänkte jag ju att jag skulle få må bra när jag kom hem oxå. men nejdå!
mamma blev grinig av nån grejj jag inte har en anning om vad det va, och hon började skälla på pappa.
visst..idag va inte jag med i bråket nånting men det är så jävla jobbigt och sitta inne i sitt rum och höra skrik och så utanför !
känns verkligen som att jag kommer bryta ihop när som hellst :/
fast ska dom fortsätta så går jag ut på en promenad och tänker lite..
Jag tackar er alla som orkade läsa igenom den här klagotexten.
puss
Kommentar:
#1: Amanda

Det låter inte så roligt att dom bråkar...

2011-11-22 @ 21:16:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: