daydreamsaway

2011-10-03
22:37:48

Hope song.
asså jag har en kompis, han är som en bror för mig.
jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag vet att det är fler som gör det.
men han har iaf självmordstankar. så det här inlägget vill jag tillägna honom, så han förstår hur jävla värd han är.
Jag har visserligen aldrig träffat honom, men jag vet att han är en underbar människa.
Snälla du..gör inget som du kommer ångra. Jag vet hur du känner. Men det kommer bli bättre.
du kan alltid prata med mig om det är nått!
intala dig själv om att du är grymmast, du är bäst, du är coolast.
och lyssna aldrig på vad andra har att säga om de inte är nått snällt. 
De e som som går miste om nått om dom inte vill va me dig. inte du.
kom ihåg. jag älskar dig bror ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: