daydreamsaway

2011-10-13
22:52:46

So we´ll just cry, cry, cry until it´s over
dagen har vart typ perfekt förutom en person som aa....
efter skolan hängde ja me lollo hem, sen så hängde lollo med till Arken för konfirmationsgrejjs. slutatade med att hon oxå är ledare :)
när man kom hem så va syrran där med hennes kille (Y)
så jag pratade med syrran väldigt mycke och jag spelade även upp price tag på gitarr för dom och tydligen har jag utvecklats väldigt mycke som gitarrist ;D
när dom hade åkt iväg så frågade jag pappa om han kunde skjutsa mig till skolan imorrn, inget svar av honom, men mamma kom utrusandes från sovrummet och börja skälla på mig av nån konstig anledning. jag tror det va för att jag en liten stund tidigare hade snackat om att skaffa en Fender gitarr men mamma tycker väll att jag måste komma ut o röra mig mer -.- men grejjen är att om hon har fått igång ett bråk så måste hon skrika ut allt hemskt om mig. berätta hur dåligt jag är o blajjs...
känner bara för att lägga mig i sängen, sova och aldrig vakna..
kanske inte är så kul o läsa om det här, men det här mitt sätt att gå vidare. Jag berättar men ändå känns det som att inte så många kollar, och att få prata ut om det här som har plågat mig hela livet är som att rena själen.
menmen måga pussisar och kramisar på er♥
gammal bild, och ja håret är lite halvt mobbat men so what ;)
Kommentar:
#1: Amanda

Din mamma verkar vara "lite" jobbig...

2011-10-14 @ 19:05:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: