daydreamsaway

2011-09-11
16:48:31

back to the 80s!
igår hade man ju tjejmidda med 80-talstema. Alla såg så sjukt coola ut.
Speciellt jag o lollo med tanke på att min syrra som då är make-up artist sminkade oss.
vi åt tacos, rosa och grön sockerkaka och massvis med snacks ;P
fiskedamm blev de ju såklart oxå, och alla hade turen och fick napp ;) och va är en tjejmiddag utan "sätta svansen på grisen"?
Sen så ringde vi till phonecafé, va typ asroligt! och vi snackade med värsta coola killen, jonas hette han.
sminkningen på mig :P
och lollos sminkning :)
frå vänster: Lollo, Jag och Elina.
dom absolut bästa av dom bästa!
kommer att komma fler bilder när datorn inte har lika stor lust att dampa loss så ja kan lägga över bilderna på datorn :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: