daydreamsaway

2011-09-01
22:12:34

If you can dream it, you can do it
kan inget mer säga än att skolan va skitrolig, och att det är tur att man har så smarta kompisar som kan förklara för än när man själv inte fattar ett skit ^^
helt klart en perfekt dag!
och efter skolan kom farmor och farfar och skulle fira mig (dryyyygt) men fick iaf 500kr och en blomma ;D
ska spara ihop till ett skrivbord på ikea så att ja ska kunna sitta bekvämt med datorn och när ja pluggar o så :)
btw..vet inte om jag redan sagt de, men jag har kommit fram till vilket citat jag ska ha på väggen och det blir...
if you can dream it, you can do it :)
jaja
godnatt, puss o kram ♥
två första bilderna från när jag har orkat sminka mig och plattat håretoch grejjs och sista från dagen då jag bara satt upp håret i en boll och sket i sminket.. ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: