daydreamsaway

2012-01-07
02:24:44

ett possitivt inlägg !!

In the face of the child

you see the fear

In a room all tiled

All alone, beyond all care

It´s gonna hurt this time

He raises his hand

Only teddy knows about his crime

make sure none can see

the bruises there will be

afraid and shaking

He will spend the rest of the night

noone cares, he´s crying

Holding his teddy tight

för ett år sen bara så va de här jag

kan inte fatta att jag mår så jäkla mycket nu,

tack vare mina underbara kompisar !

jag kanske inte är den starkaste men allt kommer någon gång fixa sig !

för ett år sen satt jag o grät nästan varje dag.

det gör jag nu med, men pågrund av glädje!

tack alla för att ni har förändrat mitt liv ! ♥

saker som har förändrats:

  1. bättre självförtroende,
  2. mindre bråk, mindre tårar
  3. mer pålitliga kompisar, mer prat
  4. mer tränande, bättre hälsa

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: