daydreamsaway

2012-07-31
17:10:16

bara för att..
100 frågor!

01. Fullständigt namn: Alexandra Maria Therese Johansson
2. Ålder: 16 om ca. 35 dagar
03. Vart bor du: Hammarö, Värmland
04. Bor tillsammans med: Mamma, Pappa och mina två katter Molly & Tuffsan, syrran har flyttat till egen lägenhet.
05. Husdjur: två katter
06. Färg på ditt hus: Gult
07. När är du född: 4 September 1996
08. Klass: ska börja första året på gymnasiet till hösten
09. Vilket år tar du studenten: 2015
10. Något jobb: är Konfirmandfadder för hammarö församling.
11. När gick du upp i morse: 13:00 ungefär
12. När ska du sova: beror på när jag blir riktigt jävla trött.
13. Duschat idag: noppe, men ska.
14. Kramat någon idag: ja
15. Pussat någon idag: nix "/
16. Vad har du ätit idag: mjölk och flingor, och sedan pannkakor ;)
17. Dagens klädsel: Gråa Jeans och en skjort - magtröja
18. Dagens smink: inget :D
19. Dagens sötnos: Louise Sjökvist
20. Dagens roligaste: Martina Simonsson och Louise sjökvist
21. Dagens låt: Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig - Håkan Hellström
22. Hur många har du kramat: 1.
23. Vem kramade du senast: lollo<3
24. Vem saknar du: Simon, Emma Perätalo, Sabina Karlsson och många mer
25. Hur många gånger har du varit riktigt kär: 3 tror jag
27. Har du pojk-/flickvän: Japp, Simon Larsson <3
28. Vem pratade du med i telefon senast: mamma -.-
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Älskling: vart har du varit? :)
ska äta :p<3



FAVORIT:
31. Film: Jag saknar dig, lejonkungen, pay it forward, Dear John, the last song, Remember me.
32. Låt: Katy McAllister- here´s to the heartbreakers (acoustic)
33. Mat: kina mat eller pappas lasagne
34. Dryck: Bravos tropiska juice
35. Färg: Svart och Röd
36. Tv-serie: Scrubs, Simpsons, according to Jim, how I met your mother, 2½ men m.m.
37. Stad: Miami
38. Land: USA, Argentina
39. Ämne i skolan: MUSIK!
40. Tv program: det jag skrev förut



SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Simon såklart
42. Gången du spydde: en evighet sen, kommer inte ihåg
43. Gången du grät: ingen aning
45. Gången du var i Göteborg: jättelänge sen
46. Gången du var i Stockholm: nån gång innan skolan slutade, va där me skolan
47. Gången du duschade: i förrgår
48. Gången du hade sex: några månader sen
49. Personen som såg dig gråta: ingen aning
50. Svart eller vitt: Svart
51. Hund eller katt: Katt!
52. Ut och festa eller hemma och mysa: MYSA!
53. Tvspel eller datorspel: inget ;o
54. Singel eller upptagen: Upptagen :D
55. Pussas eller kramas: Båda, helt klart
56. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: jävla bra fråga, inget?
57. Iphone eller HTC: inget
58. Big Brother eller Paradise Hotel: Dör hellre än att ser på nått sånt.. -.-

59. Vad har du för hårfärg: Röd
60. Vad har du för ögonfärg: Grön/bruna
61. Choklad eller lakrits: inget
62. Göteborg eller Stockholm: vet ej
63. Högerhänt eller vänsterhänt: höger
64. Coca cola eller fanta: inget, bläää
65. Pizza eller kebab: KEBAB!
66. Randigt eller prickigt: Prickigt.
67. Älska eller älskas: båda.
68. Leva eller dö: leva

ANTAL:
69. Personer du älskar: mååååånga
70. Personer du hatar: hatar ingen, gillar dom absolut inte ;)
71. Personer du har sällskap med vid ett intresse: ?
72. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: vet ej
73. Glassar du ätit på en dag: två/tre kanske
74. Nämn en festival du vill på nästa år: metall town, PIP, Sweden rock festival och många flera.
75. Gånger du haft minnesluckor: ingen va ja vet. ;)
76. Gånger du varit hög: aldrig
77. Personer du saknar just nu: vänner som jag inte träffar speciellt mycket och Simon
78. Gånger ditt hjärta brustit: vet inte



VEM:
79. Vill du kyssa nu: Simon!
80. Träffade du senast: Lollo och Martinis
81. Sjöng du senast för: vet ej
82. Hade du senast en msn-konversation med: nån jävla snuskhummer -.-
83. Spelade du tvspel med senast: spelade för hundra år sen så kommer inte ihåg.
84. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Simon!
85. Vill du kasta en sten i huvudet på: två ! uugh ;)
86. Förtjänar att dö: ingen..
87. Är söt: många, men simon slår allt
88. Vill du sova med inatt: Simon



VAD:

89. Gör dig glad: att få ett sms av Simon eller när nån sjunger speciellt till mig.
90. Gör dig ledsen: morsan -.-
91. Vill du helst göra nu: mysa med älskling "/
92. Önskar du att du slapp göra: städa ^^
93. Vill du ha nu: bäddad säng så jag kan lägga mig o sova ^^
94. Önskar du dig i födelsedagspresent: En GibsonGitarr, nej jag har ingen aning.
95. Längtar du till: få börja gymnasiet och få komma till Spanien
96. Tycker du om dina betyg: kom ju in där ja ville, så visst ;)
97. Ångrar du i ditt liv: Att jag var tillsammans med Gustaf och att jag har skyllt min olycka på andra när det i själva verket oftast har vart mitt egna fel. "/

98. Är det bästa som hänt dig: Att jag har dom bästa kompisarna och den bästa killen ! <3

99. Hur mycket är klockan: 17:05
100. Ångrar du exakt nu: inte ett skit :)
Kommentar:

naaaaw, saknar dig med!!!!<333

2012-08-20 @ 22:53:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: