daydreamsaway

2012-03-09
18:58:02

Turn the tide
kan inte säga annat än att mitt lov har varit awesome !
har bl.a firat en månad med Henrik, träffat Simon, träffat Jesper m.m
och igår så träffade jag Jesper igen, vi skulle egentligen bara träffas o ha lite trevligt, men vi hann även träna lite :)
skolan va hur jäkla rolig som hellst förutom att varje gång Jeppe kommer dit så blir ja lite extra mobbad xd
innan han drog hem med bussen så hade vi lite utav ett snöbollskrig, hur jäkla kul som hellst ! blev mulad två gånger dock -.- hahaha!
Aja, förutom att jag är sjuk nu så mår jag prima, livet leker! 
imorrn så ska ja träffa henrik i en timme sedan blire att träffa Lina o öva på 4 chord song och på kvällen ska ja träffa min älskade lollo som precis har kommit hem från Thailand ! hur bra? :D
bjuder !
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: