daydreamsaway

2012-11-04
13:12:00

Försäljning !
 
detta är endast plagg som jag aldrig använt. 
blå T-shirten är från lager157 och jag tycker själv att den är riktigt snygg. men det är inte riktigt min stil kom jag fram till, skulle vilja ha 80kr för den, storleken är S 

Röda toppen gäller samma sak för.. 80kr även för den, storleken är M. 

Gråa skjortan vet jag inte vart jag köpte den ifrån eller vad den kostade.. men skulle kunna tänka mig att den är värd ca. 90kr. storleken är 44 men är väldigt liten för detta. :)

och dom röda jeansen kommer från H&M men jag köpte väääldigt fel storlek och har inte orkat byta. dom är riktigt snygga och i storlek 42. från början kostade dom 200 men vill själv gärna ha 100kr för dom :)
 
är ni intresserade av något så är det bara att höra av er på mejl.. [email protected]
samtal eller sms 0767773581, eller om ni har mig på fb :) 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: