daydreamsaway

2012-10-12
21:02:47

:D
kan bara säga att jag just nu älskar mitt liv
anledning nr...
1. igår fick jag C på gruppredovisning om Biologisk Mångfald på naturkunskapen !
2. klassen har fått såååååååhäääär mycket bättre sammanhållning nu efter förra veckans skoldrama.
3. Fick även träffa min bästa vän igår, vilket var alldeles för länge sen. 
4. Robin sa idag att han ville va med och spela gitarr i bandet, så vi har nu gitarrist, trummis (kimzan), pianist (jesper) och sång (jag)
5. imorgon så är det öppet hus på skolan, jag ska sjunga två låtar själv, och sen en tillsammans med sanna och en tillsammans med alla tjejer i klassen ! :D 
6. Min fina, underbara, saknade pojkvän kommer hit imorgon och ska sova över !
7. det blir fest för mamma hela dan imorrn, så blir nog jävligt najjs.
8. Vi fick äntligen programmet logic till datorn på skolan idag !! 
 
Kommentar:
#1: simon

du är Sååå snygg och vad bra att allt fyter på bra ;) <3

Svar: jo jag vet... ;)och absolut ! ;) <3
Alexandra

2012-10-12 @ 21:06:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: