daydreamsaway

2012-10-19
22:35:20

HELA MITT LIV.
Snart fyra månader. Fyra helt underbara månader med den absolut mest underbara personen i världen !
Jag kommer aldrig kunna säga det tillräckligt många gånger för att visa hur jag verkligen känner, men jag ÄLSKAR dig Simon, så jävla mycket också ! 
Jag vet att det kommer att komma tider då vi inte kommer vela se varandra, för att vi är för trötta och griniga på den andra... men oavsett vad som händer så vet jag att vi kan hålla ihop ! för jag bara VET att det är menat att vara vi. Och JAG lovar att alltid försöka vara den personen som du kan prata om allt med. jag kan gärna spendera resten av mitt liv för att se till så att du mår bra ! för själv så mår jag bra bara jag är vid din sida ! 
det finns inga ord som egenligen berättar hur mycket du betyder för mig, men det är mer än vad du någonsin kommer kunna föreställa dig ! 
kom bara ihåg dessa tre ord..... JAG ÄLSKAR DIG SIMON LARSSON INGWALL ! <3
 
 
 
 
Kommentarer:
#1: Lollo

1: NAAAAWWW!! <3<3<3<3<3<3
2: det var sex ord... ;)

Svar: hahahaha, okej då ! ^^<´3<3<3<3<3<3
Alexandra

2012-10-19 @ 23:36:30
#2: simon

Du är ju bara BÄST!!!
Älskar dig med Alexandra Maria Johansson! <3<3<3<3<3<3

Svar: det är du som är bäst ! love ya ! ;* <3<3<3<3<3<3<3<3
Alexandra

2012-10-20 @ 13:40:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: