daydreamsaway

2012-09-26
20:53:00

Glad tjej.se
livet leker. 
imorrn ska ja till ungdomsmottagningen, men efter det ska ja till stan på tjejkväll med lollo !
fredag blire att träffa älskling ! 
så ska ja kanske spela in en duett med Adde i klassen nån gång. och nyss så frågade en gammal vän ifall vi kunde spela in en cover tillsammans. Och verkar även som att bandet med mig, Jesper, Kimzan och förhoppningsvis Robin är på G oxå :P
I love my life ! <3
så får ni en sån där fin efter-duschen-bild ;)
Kommentarer:
#1: simon

du vet att jag kan vara bra på kretik men men du är så otroligt fin på den bilden så den går inte att kritisera ;)




ja jag gillar det där täcknet..... -.-

Om du älskar livet så älskar jag dig och det kommer jag alltid att göra <3

Svar: haha, jo eller hur ;) och BRA ! :D <3
Alexandra

2012-09-26 @ 21:08:55
#2: simon

kan diskuteras... ;) <3

Svar: haha ^^<3
Alexandra

2012-09-26 @ 21:58:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: